Detox # 2

I lördags började jag och Helene på en detoxkur. Denna håller på i två veckor och sen kan man köpa en till och fortsätta i ytterligare 20 dagar. Varje morgon innan frukost dricker man ett glas med detox som har körsbärssmak (mjam!) och sen är det samma matvanor som den tidigare kuren. Det gick dödsbra förra gången så det kommer nog gå lika fint nu med.

Vi har nu halvt flyttat ner i lägenheten i källaren. Köket är helt färdigt, vardagsrummet också, så vi lagar mat och hänger framför vår nya TV (dom köpte en ny till övervåningen och vi fick den gamla). Det som egentligen saknas är lite grejjer som ska ut ur sovrummet, sängen som ska in och en vägg som ska upp. Sen är det helt färdigt!!
Idag är det sextonde dagen i rad jag jobbar så just nu är jag väldigt inställd på helg och lever på överskottsenergi.
Det är oaktuellt med godis och allt i sockerväg men innan detoxen satte igång provsmakade jag freias nya choklad Toppris och den var helt amazing. Har ni vägarna förbi, köp den en riktig 10 poängare.

Kommentarer
Postat av: Petra

åh den har jag tänkt testa! Får bli resegodiset kanske! :)

2012-02-28 @ 21:44:19
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0