Helgen som var.

Min första lediga helg sen 2011. Väldigt produktiv och utan alkohol.
Fredags frossa. Pizza, oreo cake, chirre, dirre, lärre, snop och film.

Lördag målade vi om vårat framtida kök. Geirs familj har en lägenhet i källarvåningen som vi ska ta över efter några små justeringar. Vardagsrummet är klart utom själva inredningen. Leah åtta år hjälpte till.
Sen åkte jag och tränade med Petra och på kvällen var jag, Geir, Petra och Magnus hemma hos Camilla och Harald där Petra lagade till världens bästa lasagne och oliv focaccia. Jag har inte ätit så mycket sen jul.

Söndagen så äkte jag, Petra och Magnus till backen. Det blev lite kortvarigt för min och petras del men det var najs ändå, jag hade matkoma från föregående dag.
På kvällen var jag och geir på bio. Jag har glömt bort vad filmen hette så den får två av fem fiskpinnar.
Yeeees så det var min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0