JAAAAAA!!!!

Här sitter jag nu nio på morgonen, redo för sängen och skulle bara smygkolla internet itte bitte lite. Och då hände något magiskt! JAG HITTADE MINA PLATÅCONVERSE! Som jag önskat i födelsedagspresent men aldrig fick, som jag önskade i julklapp men aldrig fick, som jag ville ha redan i sommras men aldrig hittade. Jag är så lycklig och hög på adrenalin att jag aldrig kommer somna!!!! Jesus kristus vilken fun-fucking-tastik morgon! Jag dör lite.


Vi kommer och bli överlyckliga tillsammans!

Kommentarer
Postat av: MalinMalle

Äntligen! Fan vad dom är snygga!! Vad är ditt norska nr? Jag är inne på Skype lite då och då så det vore kul om vi kunde shitchatta lite :) tittade på Amsterdam bilderna och lite andra gammla bilder.. Det var roligt! Finns några riktiga höjdare!! Miss u cutiepie! Puss og klem

2012-02-20 @ 12:15:58
URL: http://malinlexvall.blogg.se/
Postat av: Elin

wwwaaaaaaaaoooooooooww!

2012-02-20 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0