Det här var lite kul.


Vad är ditt favoritord?
Sluddar (snöblandat regn) är mitt favoritord på norska. Och Kjærlighet på pinne (klubba). På svenska finns det inga lika bra.

När såg du på TV senast?
En kvart sen. TLC är den mest onödiga kanalen i världen och jag älskar den.

Varför låter alltid allting mer på natten?
Det undrar jag också.

Vad heter ditt husdjur?
Geir och hans katt heter Pus.

Hur låter din väckarklocka?
Det låter som meditationsmusik. Och det är Geirs väckarklocka, inte min.

Har du någongång ätit något med mögel på?
Säkert. Jag har odlat det också i te men smakade aldrig.
Gillar du kiwi?
Jo men jag köper det aldrig.

Vad såg du senast på bio?
Jag kommer inte ihåg vad filmen heter. Men den handlar om tre killar som får superkrafter.

När är din nästa lediga dag?
Fredagen 2 mars. På riktigt.

Hur ofta pratar du i telefon?
Två gånger i veckan kanske. Det är dyrt och ringa i norge så kom igen mina vänner, nu skaffar alla skype!

Senaste pizzan du åt?
Köttig pizza med bea och pommes på ena halvan och pepperoni och kött på den andra halvan. Peppes kan dom.

Någon ny tauering på gång?
Jag önskade det. Många ideér men lite action. Kan bli ett försenat nyårslöfte! Få mitt ben klart innan 2013.

Åt du snor som liten?
Nej för fan!

Vad är godaste maträtten du kan göra?
Enligt mig själv mina grekiska biffar och min marinerade fläskfilé.

Vad är den godaste efterrätten du kan göra?
Oreo cake och blåbärspaj. Ska dock lära mig ett nytt recept på oreon som ska vara magiskt.

Vad är det godaste man kan värma i mikron?
Allt med ost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0