Inspo tack.

Jag har vääääldigt massa bilder från sthlm så jag kan typ förposta inlägg om det i en månad. Jag mötte på Simon en snabbis när vi var på inomhusmarknad och han visade stolt upp två nya tatueringar. Me want too!!

Nu i helg är det sommarfest/dålig festival här i Förde och jag är helt seriöst glad för att ha nattvakt på Best. Det kommer inte vara en själ i butiken och jag plus Helene ska bara snacka bajs, lyssna musik och inte göra ett skit.
Här är en bild på min nya klänning från sthlm förresten.
Jag high fivar alldelens för lite nu för tiden så pass på, här är en lista på vad som high fivas för nu:
  • Cougar town
  • Loka
  • Costume
  • Torrshampo
High Five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0