Lite mindre än två dagar.

Packlistan för roskilde slash gotland är färdigställd så nu ska allt bara ned i väskan, biljetter till allt, allt, allt är bokade (utom övernattning på hostel i köben) och det är två dagar minus en timme kvar till semesta!!!
Någonstanns i mitt undermedveta så tog jag nog semester redan i måndags för min kropp har inte riktigt varit inställd i jobb modus så jag har varit sjukt trött och sjukt sliten varje dag. Har t.o.m sovit middag 3 GÅNGER den här veckan och nuförtiden sker det inte ofta. 
Sliter ut mig lite till med jobb ikväll 23-04, jobb imorgon 09-14 och 23-05. Sen mina vänner börjar det roliga.
 
Jag har tänkt på bloggen och mina (ca) 20 fasta läsare jag har (tack tack tack :)) och det måste finnas en del och läsa när jag är på roskilde. Jag får säkert låna geirs high tech iphone och ladda upp ett par inlägg men jag har faktiskt förpostat ett par stycken. Det är lite roligheter som skett och som jag inte berättat om som ni då får läsa nästa vecka. Ambitiöst va?! Ja då.
 
Yes är full i magen efter en XL tacos middag och tänker på Kirunaborna som är fulla och glada på festivalen. Ännu en gång, bra uppdaterat på fejjan! Lite avis ja.
Ha en kul fredag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0