Mätt som en plätt.

Fy farao för en film!! Bio är awesome och en bra film på bio är jävligt awesome!!
 
 
Jag åt plättar med glass och hallonsylt till middag idag och Geir åt världens största omelett. Så när vi köpte slask till bion blev det chips till mig och godis till Geir. Första gången ever för annars är jag godis och han chips. Geir är också mer peppar, jag salt, han dator, jag tv, han iphone, jag inte iphone, han katt, jag katt. Perfekta combon.
Imorgon är mina lååånga arbetsdag då jag praktiskt taget går direkt från salongen till stationen. Inte mycket andrum imellan. På morgonen imorrn ska jag  tvätta håret (som inte gjorts sen onsdags (förra veckan)) och sen ska Jeanette ta en två millimeters toppningen innan semestern. 12 dagar kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0