Semestern bokad!!

Vet ni, vet ni, vet ni vad fantastiskt allting är just nu!! Solen skiner, semester om fem dagar och jag är mätt som en plätt och trött som en apa efter en fjälltur. Men en annan sak... vi har bokat semester till GOTLAND!! Jupp det är det som sker efter roskilde! Det är så fantastiskt att det har tagit mig sexton minuter att skriva dessa rader bara för att jag måste tjuta ut i lyckorus och nypa mig själv i armen. Det har börjat gro ett blåmärke.
Älskade gotland och älskade Miss Hannah, vi ses snart igen!
 
 
Så semesterschemat:
Söndag 1 Juli: Nattbuss till Oslo.
Måndag 2 Juli: Flyg Oslo-Köpenhamn
Måndag 2 - Måndag 9: ROSKILDE!
Måndag 9 - Tisdag 10: Köpenhamn hang around
Tisdag 10 - Söndag 15: GOTLAND!
 
Älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0