Vi firar Jonsok/St. Hans

Så igår var det midsommar i sverige. Bra uppdaterat på fejjan allihopa!
Jag var på en takfest och hängde med lite vin i solnedgången. Sen var vi en sväng på pikant men jag bangade tidigt för idag har jag jobbat 9-14. Färgade en riktigt kul tjej som ägde en piercing/tatto studio utanför oslo så nu ska jag bege mig dit för framtida hål och taggningar.
Kom nyss från en lunch slash shoppingtur med Petra och ska snart iväg till Vevring (anntagligen felstavat) på mini-utomhus-festival och fira Jonsok!! 
Jag tar helg!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill fan ha tillbaka min värdelösa blogg :( Tur att jag har din (som inte är värdelös!) att läsa! Saknar dig poffa! Puss

2012-06-25 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0