Dagen igår:

Vaknade AV MIG SJÄLV klockan nio och tyckte det var så fantastiskt att det nästan hade behövt firas med tårta.
Klev upp och drack detox, käkade frulle och kollade TLC på våran fantastiska TV i vårt fantastiska vardagsrum.
Meeeen det var bara repriser och egentligen är inte den kanalen bra men jag kan inte låta bli att känna lite hatkärlek för den. Så jag kollade serier istället. Det var så kul att klockan hann bli tolv och vips var det lunch. Kalkon, brytbönor, broccoli och lök i en stekt röra. Helt okej.
Drack massa vatten.
Klockan ett GICK jag (tar 20 min) till gymmet, intervalltränade, körde mage/rygg, cyklade och GICK sen tillbaka hem. WOW!
Drack massa vatten.
Klockan fyra åt jag middag. Sallad med diverse tillbehör som kikärtor, fetaost, morötter, lök m.m
Drack massa vatten.
Sov middag i 30 minuter och färdigställde sedan mitt personliga brev och CV inför praktiksökandet.
Halv sju GICK jag (tar ca 20 min) till jobbet och pratade med miss Öskog på vägen. Hon är inte i Kiruna när jag kommer och det är buhu. Men hon ska till Bangkok så jag är happy för hennes skull!
Jobbade 19-03 och under den tiden skedde inte mycket. Några drunk-ass, en alkis som ville ha rödsprit, allt för mycket hamburgerstekning, trött humör, trist jobb, bra betalt.
Drack inte massa vatten.
Kom hem 03:11 och somnade ca 03:28 till Big Lebowski. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0