Det här med teknologi.

Jag är svårt uppdaterad alltid när det kommer till teknologi. Jag var emot DVD spelare fram till 2006 då vi skaffade våran första (gillar fortfarande vhs), tyckte freestyle och cd spelare var grymt fram till 2007 då jag köpte min första ipod, köpte min första dator begagnad 2008 and its still hanging och jag går fortfarande med en sex år gammal telefon bara för att den funkar.
Men nu, tiotusen år efter alla andra, ska jag kanske skaffa en iphone. Ser ut som att jag blir i norge ett tag så tänkte köra ett abonnemangsfast på ett år (en till grej, jag har aldrig haft abonnemang, hejja refillkort!).
Spännande och nervöst. Ska titta på en nästa vecka.
När man jämför såhär så ser man ganska tydligt en vinnare.

Kommentarer
Postat av: Jossan w

Grattis, välkommen till 2012 (2000-talet!)

2012-03-12 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0