DOH!!

Man ska aldrig säga aldrig. Fan för ett nördigt uttryck men jag fick det kastat i ansiktet igår. Och det var bajs.
Visade sig att min kära vän Helene är sjuk och skulle ha påbörjat sin nattvecka igår. Nummer två i kön är jag och att säga nej är dårlig karma så jag har gått från min trygga dagsrutin till att jobba natt. Igen. Jag är fruktansvärt irriterad.
Nu längtar jag till Sverige. Det är väldigt bra schema som håller på att fyllas i!
P.s måste bara tipsa om min omelett.
3 ägg
3 champinjoner (hackade)
3 cm purjolök (hackad)
3 skivor kalkonpålägg (hackade)
Vispa äggen med liiite vatten, salt och peppar så det blir luftigt. Släng i champinjoner och purjolök, rör om och häll i stekpannan. Lägg kalkonen på toppen och stek tills det blir bra.
Tadá! Det sitter jag och äter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0