First stop.

Hej Stockholm!
Vilken perfekt helg! Jag är så himla glad att vara här. I fredags hängde jag runt på stan och slösade pengar. Klockan tre träffade jag Anna och åt sushi och sen klippte hon mig på Urban. Mitt hår är helt magiskt, tack vännen! Efter det mötte jag Conny och köpte världsgoda ostar, kex och choklad. Sen hade vi en dödsmysig förfest innan vi drog till Kolingsborg. Kvällen avrundades hemma med dom två nya sorterna av B&J och stardust, den ultimata sovfilmen.
På lördag mötte jag fantastiska Hanna och Jonna en snabbis innan jag flyttade in hos Ida. Ida fyllde 25 igår (Hurra, hurra, hurra, hurra!!) och vi hade studentfest förfest för att sen fortsätta med studentfest på KTH. Det var lajbans! Idag åt vi brunch, slösade mer pengar och sitter nu stilla framför tvn.
Hej då stockholm, imorgon åker jag till Kiruna men kommer snart tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0