Last stop.

Umeå!
En potentiell stad att flytta till. Bra väder, bra folk och sällan tråkigt! Det enda som behövs!
Bodde hos Saga där jag fick en egen SÄNG och ett KITT med tandkräm, tandborste, tandtråd. Jag blir så lycklig!
Så torsdag natt när jag kom borstade vi tänder och sov. På fredagen gick Saga till skolan och jag morgon promenerade och hängde i lägenheten tills hon ringde och då gick vi på stan. Alltid tacksamt att slösa pengar tillsammans med någon! Så bl.a en bikini och ett par skor senare, lagade vi middag, drack vin och anslöt oss till tandläkarförfest. Studenter är mysiga. Och sen såklart studentfest på det på orion? origo? oregano?!
OCH studentefterfest. Heldag följt av helkväll. Lovely.
Lördag vaknade vi båda klockan åtta, kunde inte somna om och tyckte det var lika bra att göra sig färdig för stan. Ännu mera slösnong i bakisruset. Kan vara den bästa shoppingen någonsin. Om det inte varit för att så fort du stod stilla började du skaka. Så lite sova middag på det och sen var det dags för vin igen. Och studentförfest med Elin och Sofia i deras spöklägenhet. Ett snällt spöke tydligen. Gör inte saken bättre.
Så hängde vi sen på skarinska hela natten, hade en three people afterparty och somnade som en stock.
På söndag åkte vi ut till rusta och willys där jag gick loss på svenska-saker-som-inte-finns-i-norge och summan slutade på 810kr!! Heee....
well, fläskfilémiddag på kvällen och packning på det.
Måndag klockan tolv reste jag hem.
Åh någongång vill jag vara i ume på sommaren! Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0