Second stop.

Hej Kiruna!
Snö och kyla i fyra dagar, check. Ingen vinterjacka heller så en dunderförkylning kommer komma lagom till norge.
Men mys har det varit!
I måndags hälsade jag på Jossan med bebis och hängde hemma. Packa om väskan som vanligt.
Tisdag kollade jag synen (lite förvärrat tillstånd ja. Glasögon påväg), fikade med Mallan och körde chirre, dirre, lärre race och skräckfilm hos Jerry på kvällen.
Igår åkte jag till Jossan på morgonen och åt frukost på stan. Sen mötte jag Mallan och Cissi för att äta lunch. Efter det gjorde vi lite röda korset shopping och sen åt vi renkok på kvällen med familjen.
Och idag har jag haft Jossan-häng hela dagen och lekt mamma, gjutit sulor hos Fredrik, hälsat på Jerry en sista sväng och snart åker jag till Umeå! Yay!

Hej då Kiruna, saknar dig. Vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0