Bokad vacation!

Whiii wooo whaaa guess whaaaat! Jag har bokat biljetter till stockholm 25 maj! För det ska minsann firas att Conny fyllt 25 och det gör vi med glitter, glamour och Eurovision song contest! Me are happy!
Youre lovely daarling!
Min sista jobba-dubbelt-typ-varje dag-vecka är över i morgon. Från och med nästa vecka jobbar jag fortfarande hundra procent på salongen MEN bara tisdagar, torsdagar och varannan helg på Best. Very good gummisnodd tycker jag.
Här är snart sommaren över oss. Gräset är grönt, träden nästan och det börjar bli hyffsat varmt i luften så det går bra nu folket!

Kommentarer
Postat av: Petra

nu har du bokat semester utan att fråga mig igen! :P

2012-05-10 @ 08:20:46
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0