Lördagen den femte i femte.

Det börjar gå lite utför här på bloggen. Herregud bilder på min tehylla och onödig info om mitt sovbeteende.
Jag är glada för att ni läser.
Geir fick provsmaka en laxrätt på rema (matbutikskedja) igår och idag lagade han till den.
Färsk lax
Citronpeppar
Färsk broccoli
Creme Fraiche
Soya
Enkelt, snabbt och ja, jävligt sunt. Fy farao vad gott det var.
Har jobbhelg på best nu så jobbar fre 23-04, lör 23-05 och sön 17-24. Gick en promenad till centrum idag med Saga i telefonen. För 63kr på kontankortet fick jag 25min samtalstid. Väl använda pengar!
Jag köpte två snusnäsdukar som jag knyter runt huvudet och ett kit med tandblekning som räcker för ett år. Så snart kommer det upp spännande för och efterbilder på mina tänder så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0