Norges nationaldag.

Invigde dagen med champagne(som uteblev för mig)frukost hos Eirik och Torild. Jag som skulle jobba var klädd som en fucking hobo (skräll) om man jämför med alla andra som hade kostym (killar) och bunad (tjejer).
Mycket inom parentes idag.
God mat som satte var det!
Första gången jag ser snyggGeir i kostym!

Veeeery nice frulle!

Sen krossade jag sönder kropp och själ på jobbet i nio timmar och nu sitter jag med en hårinpackning i soffan framför Unga Mödrar. Kul info: jag hade inte tvättat håret på 11 dagar. Nytt rekord sen min dreadsperiod. Men det bästa är att jag har fått sjukt massa komplimanger för håret senaste två dagarna. Det var ett jävla stort krull(läs KRULL)ruffs och det gick hem bl.a på salongen. Tror jag kör en till runner på den alltså.
Nu: kyckling pita för femte dagen på rad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0